Diferența dintre casă și acasă nu este dată doar de ceea ce avem în interiorul locuinței, ci și de modul în care se prezintă spațiile comune. Palierele, scara blocului și spațiul verde din jurul acesteia reprezintă cartea de vizită a oamenilor care locuiesc acolo. Este responsabilitatea civică a fiecărui locatar să contribuie la păstrarea curățeniei și menținerea unei atmosfere primitoare în comunitatea în care locuiește. Cu toate acestea, sunt lucruri care au nevoie de mentenanță specializată, pe care nici cei mai activi și mai implicați membrii ai comunității nu le pot întreține. Liftul, instalația electrică stricată și multe alte probleme tehnice pot da mari bătăi de cap asociației de proprietari, cauzând discuții neproductive, stres și frustrare. 

Te poți baza oricând pe echipa Cresida și serviciile sale profesionale de administrare tehnică pentru asociațiile de proprietari din București și Ilfov! 

De ce să alegi Cresida pentru servicii de administrare tehnică pentru asociațiile de proprietari?

Realizăm inspecția periodică a spațiilor comune interioare și exterioare care aparțin asociației, cu scopul de a remedia rapid orice defecțiune tehnică apărută la instalația electrică sau la instalația de apă.

Propunem constant soluții optime și personalizate pentru remedierea problemelor tehnice și îmbunătățirea confortului și calității vieții locatarilor/proprietarilor.

Colaborăm cu membrii Comitetului Executiv pentru a găsi împreună cele mai bune oferte de prestări servicii sau achiziții de bunuri pentru spațiile comune, la cel mai bun raport calitate-preț, care să satisfacă cerințele și nevoile asociației de proprietari.

Calculăm exact costul consumului de apă pentru fiecare apartament, pe baza citirii lunare a apometrelor și transmitem furnizorilor indexul de apă și curent electric pentru a evita situația de a plăti mai mult decât s-a consumat. 

Monitorizăm atent activitatea personalului angajat pentru prestări servicii și supraveghem lucrările de reparații, astfel încât să se respecte obligațiile prevăzute în contract. Astfel, ne asigurăm că asociația de proprietari beneficiază cu adevărat de serviciile plătite.

Întocmim statele de plată pentru personalul angajat de către asociația de proprietari. 

Efectuăm mici reparații, cum ar fi înlocuirea becurilor sau a întrerupătoarelor din spațiile comune, urmând ca asociația să achite doar costul materialelor utilizate, fără alte costuri adăugate.

Ne ocupăm de achiziționarea produselor necesare pentru curățenia, întreținerea și lucrările de reparație a spațiilor comune.

În cazul unor defecțiuni tehnice, solicitările vor fi preluate și soluționate în cel mai scurt timp posibil (maxim 24 de ore de la primirea acestora), iar în caz de urgențe, răspundem în maxim 2 ore. 

În experiența noastră privind administrare tehnică pentru diferite asociații de proprietari, am întâlnit tot felul de situații neprevăzute, dar am reușit să le rezolvăm de fiecare dată cât mai ușor și mai rapid, fără să creăm disconfort,   și fără să perturbăm viața locatarilor. 

O administrare tehnică eficientă a unui imobil se traduce prin limitarea problemelor și bani economisiți pe termen lung, care altfel ar trebui suportați de către asociația de proprietari prin anticiparea situațiilor care necesită rezolvare și prin monitorizarea și rezolvarea lor. 

Ce presupune administrarea tehnică a unei asociații de proprietari?

Administrarea tehnică pentru asociațiile de proprietari presupune o muncă de echipă pentru a rezolva diversele probleme tehnice care pot apărea lunar. De obicei, sunt necesare avize tehnice și trebuie efectuate verificări periodice ale instalațiilor electrice, de gaze, de apă sau ale interfonului. În urma acestor verificări, se întocmește un raport de constatare, iar în cazul în care există probleme tehnice, se fac propuneri pentru a soluționa orice problemă identificată.

Dacă defecțiunea tehnică este minoră, aceasta poate fi rezolvată pe loc. Dacă însă este nevoie de o intervenție de amploare, colaborăm strâns cu membrii Comitetului Executiv al asociației de proprietari pentru a găsi cea mai bună soluție, la cel mai bun raport calitate-preț.

Suntem mereu în legătură directă cu clienții noștri, care ne pot apela pentru situațiile urgente (defecțiuni electrice, avarii ale instalațiilor, etc.). În cel mai scurt timp posibil, ne deplasăm la fața locului sau trimitem personal specializat care va rezolva problema.

Lunar, verificăm dacă facturarea utilităților oferite de furnizori s-a realizat corect, în conformitate cu indexul contoarelor de branșament și în funcție de metodologia de repartizare a consumurilor. Ne asigurăm astfel că locatarii plătesc exact cât consumă, comparând indexul dat cu cel facturat. 

În cazul în care există erori de facturare (cu excepția regularizărilor), echipa Cresida va face toate demersurile necesare pentru a regla situația financiară a asociației de locatari cu furnizorul în cauză.  

Multe cartiere rezidențiale din București dispun și de spații verzi în jurul blocurilor care necesită, de asemenea, întreținere regulată. Pentru aceasta, administratorul are responsabilitatea de a angaja și plăti personal calificat care să se ocupe de menținerea spațiilor verzi (tunderea gazonului, plantarea de flori, verificarea stropitorilor, etc.), dar și de întreținerea locurilor de joacă, curților interioare etc. 

De asemenea, administrarea tehnică a asociațiilor de proprietari presupune și efectuarea și menținerea curățeniei și igienizării spațiilor comune. În acest sens, echipa Cresida supraveghează atent ca personalul angajat pentru curățenie să-și îndeplinească sarcinile prevăzute în contract și astfel să asigurăm un mediu cât mai curat și mai confortabil pentru locatari.

În cazul în care personalul angajat nu respectă termenii contractului, sesizăm Comitetul Executiv pentru luarea măsurilor necesare, iar dacă Comitetul Executiv nu a optat pentru externalizarea serviciilor de curățenie și asociația a angajat o femeie de serviciu, echipa noastră va achiziționa periodic toate materialele de curățenie necesare.

Administrarea tehnică a imobilelor presupune și efectuarea unor verificări periodice a spațiilor comune precum: subsolul, ascensorul, ghena, palierele și căile de acces în imobil. 

Specialiștii noștri fac programarea acestor verificări tehnice obligatorii prin lege, se ocupă de monitorizarea lor și de remedierea în cel mai scurt timp a defecțiunilor tehnice, care sunt efectuate doar de către personal calificat. 

Cresida va solicita mai multe oferte din partea unor tehnicieni calificați și specialiști pregătiți pentru a interveni rapid în caz de defecțiune, supervizând toate lucrările executate. Întotdeauna ne asigurăm că totul s-a desfășurat în cele mai bune condiții și conform contractelor încheiate cu prestatorii de servicii. 

Cum fondurile fiecărei asociații de proprietari sunt limitate, căutăm și oferim soluții tehnice la un preț prietenos, care fac posibilă economisirea banilor și oferă costuri convenabile pentru toți proprietarii și locatarii.

De asemenea, identificăm și diminuăm pierderile care ar putea duce la creșterea nejustificată a cheltuielilor asociației de proprietari (de exemplu, scurgerile de apă).

Prețul pentru serviciile de administrare tehnică a asociației de proprietari variază în funcție de numărul de apartamente, de ce servicii sunt contractate și cât de frecvent sunt solicitate acestea. 

Cum se realizează verificarea tehnică de întreținere a spațiilor comune ale asociației de proprietari?

Indiferent că vorbim despre scări de bloc sau despre cartiere rezidențiale, cu zeci de case, vile și blocuri, administrarea tehnică a imobilelor din București și județul Ilfov este o sarcină esențială atât pentru confortul locatarilor, cât și pentru creșterea valorii de piață a imobilelor, dar mai ales pentru limitarea oricărui risc de accidentare, de contaminare sau de pierdere. 

Și cum nimic nu se rezolvă de la sine, iar amânarea sau neglijența pot cauza costuri mai mari pentru locatari, este important ca spațiile comune, care cad în grija asociației de proprietari să fie evaluate tehnic periodic și să fie luate cât mai rapid măsuri pentru remedierea defecțiunilor apărute.

Spre exemplu, pereții interiori sau exteriori ar putea avea nevoie de vopsire sau reparații în cazul în care există crăpături, gurile de aerisire exterioare trebuie  uneori înlocuite, la fel și ferestrele de pe paliere care prezintă spărturi sau care nu se mai închid/deschid corespunzător.

De asemenea, dacă există spații comune acoperite cu parchet din lemn, acestea trebuie verificate periodic pentru a preveni apariția dăunătorilor, precum ploșnițe, gândaci șamd. Sunt evaluate și scările și zonele unde există denivelări în pardoseală, care ar putea provoca căderi și accidentări.

Alte verificări periodice sunt necesare pentru:

🔵 Gurile de aerisire 

🔵 Instalația de alimentare electrică și cablurile eletrice

🔵 Conductele de gaze

🔵 Bateriile de apă

🔵 Acoperiș

🔵 Jgheaburi și burlane 

🔵 Țevi de scurgere

🔵 Verandă și garduri 

🔵 Căi de acces în imobil

🔵 Locuri de parcare/iluminarea locurilor de parcare

🔵 Grădină/curte exterioară

🔵 Interfon

🔵 Ascensor

🔵 Camere de securitate

🔵 Colectarea regulată a gunoiului

Când îți dorești un partener de încredere pe termen lung pentru asociația de proprietari, Cresida este alegerea ideală! Pentru mai multe detalii despre serviciile de administrare tehnică a asociaților de proprietari oferite de echipa noastră, ne poți apela la ☎️ 0314334542 sau ne poți scrie folosind formularul de contact!